Zpravodajství z Prahy, pozvánky na kulturní a sportovní akce
Auto-Moto Zajímavosti

Peugeot slaví 210. narozeniny

Peugeot

Společnost Peugeot Frères Aînés byla oficiálně založena 26. září 1810 vkladem v hotovosti a zápisem v rejstříku, o němž stále existuje záznam v archivu Terre-Blanche (francouzský departement Doubs). Za více než dvě století přešla rodina Peugeot od módní revoluce 19. století – ocelového drátu v krinolínových sukních – k revoluci mobility, s jízdními koly a automobily.

P 308 testZnačku Peugeot tvoří kreativci, inženýři a designéři, kteří již více než dvě století přeměňují normy a vytváří nové standardy mobility. A právě díky spojení talentů a píle těchto lidí se značka Peugeot nepřestala nikdy vyvíjet a posilovat, aby dokázala s jistotou a sebedůvěrou čelit budoucnosti.

210 let odvahy, inovací a nadšení

Peugeot-Store

 

Pro oslavy, které budou probíhat od 24. srpna do konce roku, bylo vytvořeno logo věnované 210. výročí značky. Samotné oslavy budou zahrnovat několik zásadních kampaní a událostí:

 

  • od 24. srpna bude probíhat mezinárodní reklamní kampaň s řadou akčních nabídek,
  • na září a říjen je připraven plán akcí pro sociální sítě,
  • a 26. září proběhnou dvě velká on-line představení,
  • od 1. do 31. října bude pro všechny návštěvníky muzea Musée de l’Aventure Peugeot v Sochaux platit vstupné 1 €,
  • na konci září budou na trh uvedeny lifestylové výrobky Peugeot určené speciálně pro fanoušky značky.
Matthias HossannDesignéři studia Peugeot Design Lab vytvořili k oslavě 210 let značky speciální logo, které se bude objevovat u všech událostí souvisejících s oslavami.

Lev jako velvyslanec značky je v logu zobrazen z profilu a pod ním je umístěná šipka. Jedná se o nejstarší existující logo Peugeot (registrované v roce 1858), které symbolizuje tři vlastnosti pilových listů, které značka Peugeot původně vyráběla: pružnost čepele, odolnost zubů a rychlost úderu. Rychlost má evokovat i šipka ve středu znaku. Nápis „210 ans“ (210 let) je odkazem na historii značky, ale také na jejích příštích 210 let. Černobílé barvy loga podtrhují střízlivost a elegantní jednoduchost.

Součástí oslav 210. výročí značky Peugeot budou od 24. srpna do konce roku také akční nabídky zahrnující výkup ojetého vozu na protiúčet a nabídky financování určené zákazníkům nových vozů.

PEUGEOT_VLV_1941Slogan této mezinárodní kampaně zní „2.1.0. Let’s Go“. Jde o odkaz na 210 let trvalé a vyrovnané značky Peugeot, které byly provázeny celou řadou úspěchů. Sdělení By your side to keep you going“ je určeno zákazníkům, které značka doprovází a podporuje v klíčových okamžicích jejich života. Tato kampaň bude probíhat prostřednictvím „360°“ komunikace, na televizních kanálech, na internetu, na sociálních sítích, billboardech a v rádiu[2]. 26. září, v den 210. výročí, se na sociálních sítích objeví film věnovaný historii značky.

Radka Matthey
www.peugeot.cz

PEUGEOT_2008Na sociálních sítích Twitter, Instagram, Facebook a Linkedin bude probíhat celosvětová kampaň oslavující 210. výročí značky Peugeot. Obsah nabízený na těchto různých platformách a inspirovaný výročím značky se bude od 1. do 30. října řídit připraveným redakčním plánem. Doprovázet ho bude hashtag #210YEARSWITHPEUGEOT.

Od 1. do 26. září se bude moci veřejnost účastnit volby nejlegendárnějšího vozu značky Peugeot za poslední dvě století. Z hlasování veřejnosti vzejde pouze jeden vítězný vůz.

PEUGEOT_Bobslid_2000Mezitím budou týmy studia Peugeot Design, vedené novým ředitelem Matthiasem Hossannem, pracovat na překvapení, které bude představeno v říjnu a které bude bezpochyby dalším klenotem ve sbírce 210 let existence značky.

Vyvrcholením oslav budou dvě exkluzivní on-line akce, které proběhnou v září:

– 24. září dopoledne akce pro novináře a odpoledne pro síť prodejců,

– 26. září, na den 210. výročí, se uskuteční akce pro veřejnost na sociálních sítích Twitter, Instagram, Facebook a Linkedin

Během těchto dvou dnů čeká příznivce značky Peugeot několik překvapení.

Peugeot - autaVstup do muzea Musée de l’Aventure Peugeot v Sochaux bude od 1. září do 31. října 2020 za symbolickou cenu 1 €. Musée de l’Aventure Peugeot má pro značku klíčový význam, neboť zachycuje dvě století její průmyslové ságy. Nachází se ve francouzském městě Sochaux, historické baště výroby značky Peugeot od roku 1810 po současnost.

A konečně 2.–4. října se bude v okolí Sochaux konat letošní mezinárodní setkání International Aventure Peugeot Meeting (IAPM). Této výjimečné události, vyhrazené pro členy Aventure Peugeot, se po dobu 3 dnů zúčastní 130 posádek s mimořádnými vozy počínaje modelem Peugeot 201 až po Peugeot RCZ. Atraktivní historické i novodobé automobily společně projedou 300 km rallye v krajině departementu Doubs.

deštník PeugeotDalší informace naleznete na stránce IAPM 2020: https://iapm2020.fr/

Koncem září se v on-line butiku https://boutique.peugeot.com objeví dvě kolekce lifestylových produktů Peugeot připomínajících oslavy 210 let značky. Fanoušci značky Peugeot budou moci zakoupit trička, mikiny nebo čepice či předměty běžné denní potřeby, jako jsou batohy, odznaky nebo klíčenky.

– Kolekce věnovaná oslavám 210 let historie Peugeot s černým logem na bílém pozadí a nápisem „210 let“;

– Kolekce s bílým logem na černém pozadí s nápisem „od roku 1810“ je nadčasová a zahrnuje kuchyňské předměty, včetně mlýnku na pepř.

Peugeot

Značka Peugeot vstupuje do éry přechodu na nové zdroje energií s nadšením, vědoma si své síly z hlediska technologií a elektrifikace. Stimulující řízení na vysoké úrovni, elegantní design, nekompromisní kvalita – to vše jsou vlastnosti ztělesňující závazek značky vůči zákazníkům, které přispívají k emocím, jež každý vůz Peugeot probouzí. Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve více než 160 zemích světa, v roce 2019 prodala téměř 1 500 000 vozů. Peugeot v sobě spojuje hledání dokonalosti, perfektní vzhled a intenzivní emoce a usiluje o to, být špičkovou globální značkou.

Peugeot Design Lab

Peugeot, značka, která má k dispozici know-how získané během více než 210 let průmyslové výroby a 130 let výroby automobilů, otevřela v včervnu 2012 Peugeot Design Lab, designové studio určené pro externí zákazníky. Jeho hlavním úkolem je vyvíjení produktů, služeb a znalostí pro externí zákazníky z různých odvětví mimo automobilový průmysl. Jeho služeb využila od založení řada společností: Airbus, Dassault Aviation,  Bombardier, Carrefour, skupina Seb, Quechua… Jedním z posledních realizací je Sea Drive Concept pro Bénéteau.

 Peugeot Citroën DS

Aventure Peugeot Citroën DS je neziskové sdružení, jehož posláním je chránit, rozvíjet a propagovat dědictví značek skupiny PSA ve Francii a ve světě. Aventure představuje více než 200 let historie, tvoří ji pět částí, Aventure Peugeot, Citroën Heritage, DS Héritage, Aventure Automobile v Poissy, archiv v Terre Blanche a dva veřejně přístupné depozitáře, Musée de l’Aventure Peugeot v Sochaux a Conservatoire Citroën-DS v Aulnay-sous-Bois.

Sdružení nabízí dokumentační služby, jejichž cílem je naplnit očekávání a potřeby sběratelů (např. výroba sběratelských dokladů k vozům), dále údržbu a restaurování starých vozů a prodej náhradních dílů kategorie Classic. K dispozici je také specializovaný web, kde je lze objednat online: https://www.pieces-de-rechange-classic.com

Týmy Aventure spolupracují se svými členy, sběratelskými kluby a všemi fanoušky. Sdružení pořádá nebo se po celý rok účastní autosalonů a různých akcí.

Členy sdružení nejsou jen vlastníci veteránů, připojit se mohou všichni milovníci značek a jejich historie. Každý může přispět k zachování a posílení tohoto výjimečného dědictví tím, že se stane členem Aventure Peugeot Citroën DS.

Veškeré potřebné informace najdete na internetových stránkách: www.laventurepeugeotcitroends.fr

Partnery Aventure Peugeot Citroën DS jsou Total, Michelin a Gefco.

 PEUGEOT

Značka Peugeot vstupuje do éry přechodu na nové zdroje energií s nadšením, vědoma si své síly z hlediska technologií a elektrifikace. Stimulující řízení na vysoké úrovni, elegantní design, nekompromisní kvalita – to vše jsou vlastnosti ztělesňující závazek značky vůči zákazníkům, které přispívají k emocím, jež každý vůz Peugeot probouzí. Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve více než 160 zemích světa, v roce 2019 prodala téměř 1 500 000 vozů. Peugeot v sobě spojuje hledání dokonalosti, perfektní vzhled a intenzivní emoce a usiluje o to, být špičkovou globální značkou.

 

Podobné příspěvky

Na Ladronce se včera již poosmé konaly čarodějnice

Afri

Křehká krása na výstavě tropických motýlů ve Fata Morgana

Redakce

OBRAZEM: Videomapping na chrámu svaté Barbory v Kutné Hoře

Afri

Tento web používá pro svou práci nutné cookies. Souhlasím Číst více

GDPR zásady