Tipy volejte: 773 693 460, pište redakce@prazsky-zpravodaj.cz
Hledejte cokoli zde na webu
DomůZajímavostiGrébovka na 1. máje praskala ve švech. Na DERMACOL LOVE DAY přišlo přes 10 000 návštěvníků

Grébovka na 1. máje praskala ve švech. Na DERMACOL LOVE DAY přišlo přes 10 000 návštěvníků

Grébovka na 1. máje praskala ve švech. Na DERMACOL LOVE DAY přišlo přes 10 000 návštěvníků

Na Prvního máje se pražská Grébovka již podruhé proměnila v romantické kulisy oslav sedmých narozenin kanálu Prima LOVE a nabídla pestrou škálu aktivit pro celou rodinu. DERMACOL LOVE DAY – den plný hýčkání, lásky, krásy a zábavy přilákal do pražského parku přes 10 000 návštěvníků. Ti si nenechali ujít nejrůznější zkrášlovací a relaxační procedury, aktivity s dětmi ani vystoupení slovenské kapely NO NAME a koncert Michaela Foreta a jeho kapely ForetGump. Akci i letos uspořádala primácká agentura Solootions.

Druhý ročník DERMACOL LOVE DAY přinesl výrazné rozšíření areálu i aktivit pro ženy, muže a děti. Narůstající tendence počtu návštěvníků je pro nás pozitivní zprávou a zpětnou vazbou, že prvomájové tradice by se měly dodržovat. Proto věříme, že i příští rok se, nejen s diváky Prima LOVE, v pražské Grébovce znovu setkáme a užijeme si společně příjemně strávený den v duchu lásky, krásy a zábavy,“ uvádí Aleš Pýcha, marketingový ředitel FTV Prima, který je zároveň zodpovědný za agenturu Solootions.

photo: Lukas Neasi

DERMACOL LOVE DAY byl věnovaný především ženám, které se opět mohly cítit hýčkané a milované. Letos se ale i výrazně zaměřil na muže, kterým společnost Dermacol na akci představila také novou pánskou řadu. „I letos jsme pro dámy připravili líčení naší neslíbatelnou rtěnkou 16H Lip Colour a lakování nehtů v průběhu celé akce. Horkou novinkou je kosmetika pro muže Men Agent, která rozšiřuje portfolio našich výrobků. Tváří kampaně pro tuto novou řadu je slovenská hudební skupina NO NAME a český moderátor a herec David Gránský, kteří představení nových výrobků propojili se speciálním hudebním vystoupením. Návštěvníci si to opravdu užívali,“ dodává s úsměvem Věra Komárová, ředitelka společnosti Dermacol.

Celým dnem provázeli moderátoři Eva Perkausová a David Gránský. Speciálně dámy si mohly vychutnat hned tři módní přehlídky a vystoupení Dream Men Show, účastnily se workshopů a samozřejmě nesmělo chybět ani líbání pod rozkvetlým stromem. Připraveno bylo i kreativní tvoření s časopisem Kreativ. Malí i velcí si pak mohli zacvičit s časopisem Kondice nebo si dopřát vlasový styling v GLANC Chill out zóně. Pánové zase mohli ochutnávat nejrůznější nápoje nebo využít služeb Adams Barbershop. Na místě byla také zóna se zajíčky Playboy a prezentací lechtivých novinek.

Pro děti byla přichystána My Little Pony dětská zóna společnosti Hasbro, kde děti doslova řádily celý den. „Na akci DERMACOL LOVE DAY jsme měli možnost dětem i rodičům představit svět My Little Pony díky řadě aktivit a workshopů. Děti si za pomoci svých rodičů mohli vytvořit vlastní pony doplňky jako třeba roh jednorožce nebo křídla“, doplňuje k programu Barbora Dudková, brand manažerka značky My Little Pony. Dětská zóna ale nabídla také aktivity s Primáčkem, kde mohly děti v průběhu odpoledne dát gól fotbalistce a youtuberce Báře Votíkové. A aby si celý den mohly užít i maminky, ve stánku LIPA LEARNING se o ty nejmenší postarali lektoři z Baby Office.

Návštěvníci si mohli zakoupit také lístky do tomboly, díky které bylo vybráno přes 17 000 Kč. Tento výtěžek byl prostřednictvím nového projektu FTV Prima – Prima SVĚT předán Nadačnímu fondu Kolečko. Výtěžek z tomboly bude spolu s finančním příspěvkem 150 000 Kč od FTV Prima použit na koupi nového vybavení a zkrášlení prostředí čekárny a ambulancí dětského úrazového centra v Thomayerově nemocnici.

Foto FTV Prima

Facebook komentáře

Sdílejte články