Zpravodajství z Prahy, pozvánky na kulturní a sportovní akce
Zprávy z Prahy Auto-Moto Zajímavosti

PEUGEOT 308 GTi, to je elegance a dravost

Peugeot 308 GTi

Speciální výbava nového PEUGEOT 308 GTi je zaměřená na sportovní jízdu a vyvinutá ve spolupráci s PEUGEOT SPORT (brzdové třmeny, kotouče 380 mm, sportovní odpružení s podvozkem sníženým o 11 mm, diferenciál s omezeným prokluzem Torsen®) a sériově dodávaný Driver Sport Pack vozu propůjčují bezkonkurenční jízdní vlastnosti. Pro větší komfort a bezpečnost vám při řízení poskytnou asistenci nejmodernější technologie a podpůrné systémy.

pohled zepředuModerní funkce v PEUGEOT i‑Cockpit® nového vozu 308 GTi umocní vaše pocity při řízení a s výbavou Driver Sport Pack a odpojitelným ESP zažijete při dynamické jízdě nezapomenutelné okamžiky.

S elegancí sobě vlastní vystavuje nový PEUGEOT 308 GTi na odiv svou energii a výkonnost: provedení interiéru v kombinaci antracitové, červené a černé barvy, kůží potažený volant s červeným prošíváním a znakem GTi, hliníkové prahy s nápisem PEUGEOT SPORT… Vítejte ve světě GTi!

Jste v dobrých rukách! Navigace 3D vás na dotykovém kapacitním displeji naviguje do cíle vaší cesty a funkce Mirror Screen Triple Playi vám otevírá dosud nevídané možnosti konektivity.

Peugeot je opravdu rychlý a dokáže pořádně zrychlovat i ve 200 km/h.

sportovní interierTemperament a dynamické schopnosti nového sportovního vozu PEUGEOT 308 GTi 270 jsou založené na kvalitách exkluzivního motoru 1.6 THP 270 S&S MAN6i, který je připraven nabídnout vám svůj špičkový výkon.

Na vývoji 308 GTi se podílelo závodní oddělení Peugeot Sport podobně jako již dříve v případě dnes už nevyráběného Peugeotu  RCZ R, s nímž ovšem 308 GTi sdílí hned  několik věcí a základní filozofii. Srdcem vozu je zmiňovaný motor 1.6 THP, který se od běžné verze tohoto agregátu v mnohém
liší. Má kované písty Mahle Racing, které jsou vyrobeny ze stejného materiálu, jaký je používán na písty pro F1 nebo vozy WTCC, kované ojnice jsou z kvalitnějšího materiálu, zesílený je blok motoru i ložiska uložení klikové hřídele. Motor dostal i větší turbodmychadlo Borg Warner, které Peugeot upravil podle svých představ. Upraveno bylo také sání i výfukové svody. 308 GTi disponuje výkonem 270 koní a točivý moment 330 Nm.

 

Podobné příspěvky

Kniha “A taky jsem vařila u Werichů” má již druhé vydání

Jaroslav Hauer

Chceme-li podstatně lepší podmínky pro výrobu potravin, musí se DPH vrátit na 10 procent

Afri

Nejslavnější mimozemšťan světa přijede do Prahy

Afri

Tento web používá pro svou práci nutné cookies. Souhlasím Číst více

GDPR zásady