Zpravodajství z Prahy, pozvánky na kulturní a sportovní akce
Sport Jiné sporty

Peugeot je již 37. rokem partnerem French Open

Novak Djokovic

Peugeot po 37. na turnaji French Open. Letošní ročník slavného tenisového turnaje se koná v Paříži od 27. září do 11. října, kvůli krizi Covid-19 o čtyři měsíce později než v uplynulých letech. Značka Peugeot bude letos opět v centru dění jakožto jeden z nejdůležitějších partnerů.

Značka bude tak jako každý rok zajišťovat oficiální dopravu hráčů, hostů i organizátorů. V letošním roce tvoří 80 % oficiální flotily Peugeot elektrifikovaná vozidla (plug-in hybridy a elektromobily), která představují další krok v přechodu na nové zdroje energií. Peugeot se zavázal v tomto ročníku snížit emise C0₂ o 60 % ve srovnání s French Open 2019.

DjokovicSoučasně značka představuje plán mezinárodní komunikace tohoto ročníku, jehož hlavní osobností je Novak Djoković, první světový hráč v žebříčku ATP a velvyslanec značky.

Speciální nízkoemisní flotila pro ročník 2020

Peugeot se sestavou 178 především plug-in hybridních a elektrických vozů nabízí mobilitu s nízkými emisemi CO2. Ve srovnání s ročníkem French Open 2019 snižuje Peugeot emise C0₂ své flotily o více než 60 %.

Značka je hrdá na to, že jako ekologicky odpovědný partner v oblasti mobility tohoto turnaje přispívá k energetické transformaci French Open.

80 % oficiální flotily tvoří elektrifikované vozy, především Peugeot 508 a 508 SW Hybrid, 3008 Hybrid4, e-2008 a e-Traveller.

DjokovicS novým SUV Peugeot 3008 GT Hybrid4 získává tato veleúspěšná modelová řada nový rozměr. Hybridní varianta totiž nabízí výkon, jakého zatím žádný sériový vůz Peugeot dosud nedosáhl. Tato špičková verze dosahuje podle nového protokolu WLTP emise C0₂ 29 g /km (spotřeba 1,3 l/100 km), má dojezd 59 km ve 100% elektrickém režimu, přináší pohon všech 4 kol a výkon 300 k (220 kW).

Modely Peugeot 508 a 508 SW Hybrid disponují novým plug-in hybridním motorem o výkonu 225 k / 165 kW a s emisemi C0₂ na úrovni nejlepších vozů s  hybridním pohonem na trhu. Peugeot 508 Hybrid emituje 29 g C0₂/km (1,3 l/100 km) a jeho dojezd ve 100% elektrickém režimu představuje 54 km. Ve verzi 508 SW Hybrid se pak jedná o 30 g C0₂/km (1,3 l/100 km) a dojezd 52 km.

PeugeotNový Peugeot e-2008 nabízí svobodu výběru elektrického, benzínového nebo dieselového motoru. Elektrická verze se liší specifickými designovými prvky.

Vzhledem k tomu, že elektrický pohon přináší nové zážitky z jízdy, otevírá toto první elektrické SUV značky Peugeot svět nových vjemů. Díky 100% elektrickému pohonu si řidič bude užívat vynikající akceleraci  při absenci hluku i vibrací.

Peugeot e-Traveller je se svým 100% elektrickým motorem spojencem mobility při pracovních i soukromých cestách. Nový Peugeot e-Traveller, který je k dispozici v několika různých konfiguracích vhodných pro přepravu osob, vyniká elegantním designem, vysokým výkonem, luxusním interiérem a špičkovými technologiemi. Jeho výhodou je přístup do center měst, kde je pro vozy se spalovacím motorem vjezd zapovězen.

Všechny vozy ve flotile jsou kromě loga Peugeot opatřeny i logem turnaje French Open a nápisem „Official Car“. Na kapotě je patrné označení „Move to electric“ jako důkaz energetického přechodu značky.

Pódium Peugeotu uprostřed stadionu

Značce je v rámci kurtů Rolanda Garrose, na kterých se turnaj French Open odehrává, vyhrazeno pódium, na němž je vystaven nový Peugeot e-208.

Přechod na nové energie představuje opravdovou příležitost, a proto je nový Peugeot 208 nabízen se třemi možnými pohony: elektrickým, benzínovým nebo dieselovým.

Nový Peugeot e-208 je na první pohled rozeznatelný svými výraznými vnějšími znaky:

–          maska chladiče ve stejné barvě jako karoserie,

–          dichroická loga (která mění barvu v závislosti na úhlu pohledu),

–          monogram „e-208“ vzadu a písmeno „e“ na zadních blatnících.

Úspěch nového elektromobilu Peugeot e-208 je nepopiratelný, elektrická verze dnes tvoří pětinu prodaných vozů Peugeot 208.

Mezinárodní komunikační plán s Novakem Djokovićem v hlavní roli

Během turnaje bude nasazena mezinárodní mediální kampaň, jejíž hlavním protagonistou je Novak Djoković. Vystupuje v televizním spotu a je hvězdou soutěže pořádané zastoupením Peugeot France o vstupenky na French Open.

Po boku vozu Peugeot e-208 se světová jednička objeví i na všech bannerech webu rolandgarros.com.

Novak Djoković účinkuje i ve třech třicetivteřinových spotech zaměřených na hybridní a elektrické technologie. Je velvyslancem značky a symbolem jejího přechodu na nové zdroje energií, což bude komunikováno také na sociálních sítích, zejména pak na Facebooku a Instagramu.

Speciální ročník věnovaný úsilí zdravotníků

Peugeot se při letošním turnaji rozhodl s ohledem na aktuální situaci epidemie Covid-19 poděkovat zdravotníkům za jejich nasazení a také podpořit dětskou nadaci „La voix de nos soignants“ (Hlas našich pečovatelů). Za tímto účelem Peugeot daruje vstupenky (dítě + doprovod) na utkání na kurtu Philippe Chatriera na tři turnajové dny.

Tyto pozvánky umožní sledovat turnaj na nejkrásnějším antukovém turnaji na světě, přičemž bude zajištěno přísné dodržování pravidel ochrany zdraví.

Francouzská tenisová federace přijala řadu opatření týkajících se zejména vstupu veřejnosti i hráčů a jejich doprovodu, a omezila proto počet diváků.

Radka Matthey
www.peugeot.cz

 

PEUGEOT

Značka Peugeot vstupuje do éry přechodu na nové zdroje energií s nadšením, vědoma si své síly z hlediska technologií a elektrifikace. Stimulující řízení na vysoké úrovni, elegantní design, nekompromisní kvalita – to vše jsou vlastnosti ztělesňující závazek značky vůči zákazníkům, které přispívají k emocím, jež každý vůz Peugeot probouzí. Značka Peugeot je s 10 000 prodejními místy zastoupená ve více než 160 zemích světa, v roce 2019 prodala téměř 1 500 000 vozů. Peugeot v sobě spojuje hledání dokonalosti, perfektní vzhled a intenzivní emoce a usiluje o to, být špičkovou globální značkou.

 

 

French Open

French Open je pro milovníky sportu i pro širokou veřejnost neopomenutelnou událostí. Ročníku 2019 se zúčastnilo téměř 520 000 diváků. Turnaj byl vysílán ve 222 zemích celého světa, což mu dalo rozměr významné celosvětové sportovní události. French Open, který pořádaná Francouzská tenisová federace, je jediným grandslamovým turnajem, který se hraje na antuce, jednom z nejstarších a nejkvalitnějších povrchů v historii tenisu.

Podobné příspěvky

Is This the Save of the Century?

Ilja Hynek

Nábor dětí na jachting.

Šebík

Pozvánka na Skokový seriál Chuchle Arena Tour 2020

Afri

Tento web používá pro svou práci nutné cookies. Souhlasím Číst více

GDPR zásady