Zpravodajství z Prahy, pozvánky na kulturní a sportovní akce
Kariéra Business Události

Bootcamp pro budoucí lídry

Storvous
Storyous za týden předá studentům praktické schopnosti, které by jinak sbírali roky.

Společnost Storyous se za pět let na trhu podařilo vyrůst ze start-upu na úspěšnou společnost, která zpracovává 14 % obratů české gastronomie. Každým rokem přichází s inovacemi, které během několika týdnů od spuštění zavádějí do praxe stovky restaurací.

Nyní se spojuje s dalšími špičkami české i zahraniční podnikatelské scény, jakými jsou Jaime Guitart z Google Campus a Just Eat či Ondřej Krátký z Liftago, aby své zkušenosti předali dál studentům a budoucím českým podnikatelům.

lide firmy Storvous6 dní plných přednášek od nejúspěšnějších zakladatelů a ředitelů českých i nadnárodních firem, více než 10 individuálních i skupinových úkolů a 3 týdny praxe v terénu. To je program podzimního Bootcampu pro budoucí lídry, na kterém se o své zkušenosti v praktických workshopech, mentoringu a podání zpětné vazby mimo jiné podělí Lukáš Janoušek z Twisto a Red Bull, Andrej Kiska z Credo Ventures nebo Roman Nováček z Epico.

Nejúspěšnější osobnosti českého i zahraničního byznysu

„Spojili jsme se s nejúspěšnějšími osobnostmi českého i zahraničního byznysu, protože chceme nejtalentovanějším českým studentům v několika týdnech předat relevantní zkušenosti z praxe. Mladí lidé mají často skvělé podnikatelské nápady, ale chybí jim zkušenosti s obchodem, vedením týmu nebo tvorbou vlastní marketingové strategie,” představuje Bootcamp Igor Třeslín, ředitel Storyous a organizátor akce.

Řízení týmu lidí

Účastníci se hned první den programu potkají s předními odborníky na řízení týmu. Ondřej Krátký i Igor Třeslín budou mluvit o motivaci svých zaměstnanců a jak neztratit vizi a kulturu společnosti. Ľubomír Osuský z Prazdroje ukáže, jak správně navrhnout úspěšný byznysový plán.

Firemní kultura

StorvousDalší dny se přidá Petr Skondrojanis z Cocuma s workshopem o firemní kultuře. Andrej Kiska se posléze podělí o své zkušenosti s investováním do start-upů na českém i americkém trhu. Studentům sdělí, která kritéria jsou klíčová pro investora, který ve svém portfoliu drží start-upy s celkovou hodnotou v řádech miliard dolarů. Od Lukáše Janouška, zakladatele Twisto, se studenti dozví, které konkrétní kroky podnikl, aby se jeho firma z lokálního e-shopu proměnila v službu, kterou využívá více než milion lidí a zpracovává miliardové obraty. Roman Nováček z Epico studenty vyškolí v tom, jak připravit úspěšnou prodejní marketingovou strategii s minimálním rozpočtem a postavit tak firmu, která stojí na zisku nikoliv na PR.

Neocenitelné zkušenosti začínajícím podnikatelům předá také Jaime Guitart, který nyní pracuje se start-upy v inkubátoru Google Campus ve Španělsku a je zakladatelem španělské pobočky Just Eat, která se pod jeho vedením vypracovala na největší službu doručování jídla ve Španělsku. Nadějné studenty naučí, jak vyškolit zaměstnance tak, aby se z nich za krátkou dobu stali špičkoví obchodníci.

Možnost placené stáže pro úspěšné studenty

Všechny workshopy budou provázeny také praktickými úkoly, které studenti vypracují přímo na bootcampu i doma a na konci prvního týdne budou vyhodnoceny. „Nejšikovnější účastníci z prvního týdne workshopů se následně stanou plnohodnotnou součástí našeho týmu v rámci placené stáže. Dnešní situace jasně ukazuje, že je důležité mít v týmech lidi, kteří mají odhodlání, nebojí se dělat samostatná rozhodnutí a chtějí něco dokázat. Takových je dnes málo. Nejlepším stážistům proto nabídneme i dlouhodobou spolupráci, abychom jim pomohli v rozvoji a stali se z nich budoucí lídři,” dodává Jan Kosek, obchodní ředitel Storyous.

Účast pro studenty je zdarma

StrovousRegistrovat se mohou do 20. září na https://bootcamp.storyous.com.

Jana Bábiková

janka@shrtcut.cz

O Storyous

Společnost Storyous vznikla jako start-up v roce 2012. Od roku 2015 vytváří komplexní restaurační systém, který zjednodušuje každodenní úkony spojené s gastronomickým provozem. Automatizuje procesy díky propojení s dodavateli nebo účetními a hotelovými systémy. Aktuálně zpracovává 14 procent obratu v české gastronomii. Kromě České republiky působí také v Polsku a Španělsku. Roční tržby společnosti dosahují téměř 60 milionů korun.

 

 

Podobné příspěvky

Národní muzeum dostalo olympijskou pochodeň z Pchjongčchangu

Mnozí Češi mají od včerejška blokované platební karty

Afri

Výstavba superdrahého vodního koridoru Dunaj-Odra-Labe je naprostý nesmysl

Afri

Tento web používá pro svou práci nutné cookies. Souhlasím Číst více

GDPR zásady