Tipy volejte: 773 693 460, pište redakce@prazsky-zpravodaj.cz
09/26/2017

Ocenění Českých Podnikatelek

image003V minulém týdnu proběhlo v řadě již 13. klubové setkání Ocenění Českých Podnikatelek v prostorách společnosti GOOGLE.

Google je veřejnosti znám jako nejznámější vyhledávač na celém světě. Kromě toho poskytuje řadu nástrojů, které mohou firmám pomoci na cestě za úspěchem jak na webu, tak mimo něj. Tyto programy umožňují podnikatelům a majitelům vyhledávat zákazníky a majitelům stránek vydělávat na svém obsahu.predstavitelky1

Čestným hostem našeho klubového setkání byla paní Taťána le Moigne – generální ředitelka Google Czech, která řídí české zastoupení společnosti Google od roku 2006. V oboru informačních technologií pracuje již 20 let, v jejím životopise najdete firmy jako Abakus nebo Digital Equipment. V letech 1994 – 2003 pracovala ve společnosti Microsoft, kde působila na rozličných obchodních a marketingových pozicích v České republice, v Německu a Velké Británii. V roce 2003 založila vlastní konzultační firmu, o dva roky později i společnost 4bambini, v rámci které postupně uvedla na trh čtyři tituly dětských společenských her o důležitých životních hodnotách. V roce 2009 získala ocenění Osobnost českého internetu. V letech 2008 – 2010 se umístila v anketě Hospodářských novin v žebříčku 25 nejúspěšnějších žen v České republice, v roce 2011 tuto anketu vyhrála. V roce 2012 ji časopis Forbes zařadil mezi 50 nejvlivnějších žen v České republice. Taťána le Moigne vystudovala informatiku na Vysoké škole ekonomické.

 

Pro každého podnikatele je důležité poznat svého cílového zákazníka, jak vypadá, jak se chová, jak přemýšlí a jak se vyvíjí okolí kolem něj. Pro zajímavost  uvádíme pár zajímavých čísel a alespoň stručné přiblížení se dnešnímu člověku.

 

Podoba zákazníka 2013:

zakaznik20131. dnešní zákazník je neustále “ve spojení” kdykoliv a kdekoliv…

2h = čas strávený denně na internetu v České republice

44% lidí je online při sledování televize

více jak 50% české online populace sleduje YouTube videa každý den

 

2. dnešní zákazník je sofistikovaný

– než člověk udělá objednávku tak v průměru navštíví 15 webů a na Google.cz registrujeme více než 200 dotazů každou sekundu, přičemž každá 10 je z mobilního telefonu

 

Nahlédněte do prezentace, kde se můžete podrobně inspirovat možnostmi, které Vám mohou zefektivnit podnikání:

Ocenění českých podnikatelek@Google-prezentace

 

Zde jsou užitečné odkazy, které během přednášky zazněly:

  1. Otestujte svůj web, zda je optimalizovaný pro mobilní telefonyhowtogomo.com
  2. Zjistěte si, jak online prostředí ovlivňuje „offline“ nákupyConsumerBarometer.eu     
  3. Zjistěte si, co zákazníci hledají s Googlena www.google.cz/trends
  4. Seznam certifikovanýchgoogle.cz/adwords/partneri
  5. Kde začít s GoogleAdWords.google.com

 

Jak tedy udržet krok se zákazníkem?

Dobrá rada – při vyhledávání buďte “top of mind”. Ujistěte se, že se staráte o svojí silnou pozici ve vyhledávání, aby vás zákazníci nalezli při hledání vaší značky, ale také vyhledávání, které může být obecně spojené s produkty nebo službami, které nabízíte.

 

 

Facebook komentáře

Zajímá se o dění v Praze, o politiku, kulturu a sport. Má rád lidi, kteří jsou aktivní a mají vlastní názor na život a nebojí se ho sdělit ostatním.