Tipy volejte: 773 693 460, pište redakce@prazsky-zpravodaj.cz
12/13/2017

Slavnostní otevření nového Distribučního centra Cash & Carry ČR, Praha 9 – Černý Most

Praha 31. října 2013

Dnes, 31. října 2013, se v MAKRO Praha Černý Most za přítomnosti ředitele MAKRO Cash & Carry ČR, pana Axela Hlucheho, a starostky Horních Počernic, paní Hany Moravcové, slavnostně otevřelo nové distribuční centrum pro rozvoz zboží k zákazníkům. Při této příležitosti paní starostka převzala  dar společnosti MAKRO v hodnotě 100 000 Kč určený pro základní a mateřské školy v Horních Počernicích.

Ředitel MAKRO Praha Černý Most, pan Jiří Míča, řekl: „Službu MAKRO Distribuce jsme začali poskytovat v roce 2008. Nyní činí meziroční nárůst prodejů MAKRO Distribuce 65 %. S patnácti vozidly zavážíme 350 zákazníků převážně z hotelů, restaurací, lázní a nemocnic. Nové, rozšířené distribuční centrum zaměstná celkem 45 zaměstnanců.

Díky nové vícekapacitní rozvážkové platformě pobočka plánuje zdvojnásobit počet zákazníků, stejně jako podíl delivery zákazníků na jejím celkovém obratu.

MAKRO Distribuce v České republice provozuje flotilu více než 100 rozvážkových automobilů. Ty jsou schopny v případě potřeby sedm dní v týdnu doručovat zboží přímo k zákazníkovi – kamkoliv a dokonce už do 24 hodin od objednání. Delivery platformy na rozvoz zboží jsou proto součástí všech českých poboček řetězce.

Nové prostory na Černém Mostě s celkovou rozlohou 1 817 m2 disponují sedmi nakládacími rampami pro vozový park patnácti dodávkových automobilů. Celková plocha je značně rozsáhlá: 262 m2 je vyhrazeno na suché potraviny, 198 m2 zabírají chladírny na mléčné výrobky, 100 m2 mrazicí boxy.  Přímo na platformě, která je od této chvíle vybavena vlastním skladovým softwarem, se nachází 700 paletových pozic a místo na 1 000 nejprodávanějších položek zboží. Díky tomu může služba Delivery fungovat daleko rychleji, efektivněji a nezávisleji na samotné prodejně. „V oblasti rozvážkového prodeje vidíme velkou budoucnost, takže zvyšování standardu služeb tímto směrem pro nás bylo logickým krokem,“ řekl  generální ředitel MAKRO Cash & Carry ČR Axel Hluchy, který byl otevření platformy osobně přítomen.

Nejnovější inovace společnosti MAKRO se týkají především on-linových řešení, jako je m-objednávka, sortiment online a mobilní web:

m-objednávka

V roce 2012 představil velkoobchod MAKRO nové onlinové řešení na objednávku zboží pro zákazníky MAKRO Distribuce, službu m-objednávka, kterou nyní využívá 75 % všech jejich zákazníků.Systém je založen na principu internetového obchodu. Na adrese www.m-objednavka.cz se zákazník přihlásí pomocí svého zákaznického čísla a hesla, vybere si zboží z nabídky MAKRO, odešle objednávku a počká si na dovoz zboží ve standardním termínu.

Sortiment online

Od letošního září umožňuje velkoobchodní řetězec MAKRO Cash & Carry svým zákazníkům prostřednictvím webových stránek www.makro.cz přístup ke kompletnímu sortimentu potravin a přibližně 70 % veškerého spotřebního zboží. Sortiment je bez omezení přístupný na hlavní stránce webu, pod záložkou „Sortiment online“ a nabízí informaci o dostupnosti zboží na všech třinácti pobočkách včetně aktuálních cen. Zákazníkům MAKRO, kteří se zaregistrují, pak umožňuje vytvořit si online nákupní seznam s možností využití nákupní historie nebo definovaného obvyklého sortimentu zákazníka.

Mobilní web

Společnost MAKRO Cash & Carry zaznamenala během prvního pololetí letošního roku téměř 50% nárůst zákazníků, kteří navštěvují její internetové stránky prostřednictvím tabletů a chytrých telefonů. Spustila proto mobilní verzi svého webu www.makro.cz, která lépe odpovídá požadavkům těchto moderních zařízení. V září letošního roku navštívilo www.makro.cz přes iPad nebo iPhone více jak 12 tisíc zákazníků.

Již nyní oddělení e-Marketingu společnosti MAKRO připravuje aplikace, jejichž prostřednictvím si budou moci zákazníci objednávat zboží přímo ze svých chytrých telefonů a tabletů. 

***

METRO Cash & Carry je zastoupeno 700 samoobslužnými velkoobchodními prodejnami ve 29 zemích. Společnost, která zaměstnává více než 120 000 lidí, dosáhla v roce 2012 tržeb 32 miliard €. METRO Cash & Carry je obchodní divizí METRO GROUP. METRO GROUP je jednou z největších mezinárodních maloobchodních společností. V roce 2012 dosáhla skupina METRO tržeb okolo 67 miliard €. Společnost zaměstnává téměř 280 000 lidí a provozuje přes 2 200 prodejen ve 32 zemích. Výsledky skupiny METRO závisí na výkonu jejích obchodních divizí, které samostatně operují v následujících segmentech trhu: METRO/MAKRO Cash & Carry – mezinárodní jednička na poli samoobslužných velkoobchodů, hypermarkety Real, Media Markt a Saturn – evropský lídr v prodeji spotřební elektroniky a obchodní domy Galeria Kaufhof.

Pro více informací, prosím navštivte: www.metrogroup.de.

V České republice patří do sítě MAKRO Cash & Carry ČR třináct velkoobchodních středisek pro podnikatele a dva provozy nového formátu DRIVE IN. Vysoká obrátka zboží, provozní výkonnost, omezený počet prodejen, vyspělá logistika a přímé nákupy ve velkých objemech umožňují společnosti MAKRO prodávat zboží za nejvýhodnější velkoobchodní ceny. MAKRO se v Čechách orientuje především na tři skupiny zákazníků-profesionálů, a to HoReCa, maloobchod a malé až střední firmy, které podporuje vedle nabídky sortimentu na míru i nadstavbovými službami.

Více na www.makro.cz.

IMG_0009 IMG_0015 IMG_0018 IMG_0021 IMG_0027 IMG_0012 IMG_0043 IMG_0039

Facebook komentáře

Zajímá se o dění v Praze, o politiku, kulturu a sport. Má rád lidi, kteří jsou aktivní a mají vlastní názor na život a nebojí se ho sdělit ostatním.