Tipy volejte: 773 693 460, pište redakce@prazsky-zpravodaj.cz
10/23/2017
DC Praha II. open

Finclub stříhal pásku

V příštím roce uplyne 25 let od chvíle, kdy v Moravskoslezských Beskydech manželé Trojakovi založili firmu FINCLUB. Název společnosti nesouvisí s financemi, jak by se na první pohled mohlo zdát, ale s Finskem – Finclub totiž nabízí svým klientům velmi kvalitní přírodní doplňky stravy, které mají svůj původ v čisté finské přírodě.

Využíváme setkání s Ing. Januszem Burawou, generálním ředitelem a členem představenstva Finclubu, k položení několika otázek.

1) Máte ratingové ocenění AAA, které v ČR získalo jen 0,2 % společností, máte rovněž certifikát ISO a úzce spolupracujete s lékaři. Jak toto vše ovlivňuje vaše podnikání?

Velmi pozitivně, samozřejmě. Serióznost a kvalitu dlouhodobě řadíme na první místo, ať už je to kvalita přípravků, nebo poskytovaných služeb. V tomto ohledu je spolupráce s téměř 2000 lékaři, které sdružujeme v Lékařském grémiu Finclubu, nezastupitelná. Díky jejich podpoře můžeme klientům nabídnout bezplatnou poradenskou službu, zprostředkovat zajímavé přednášky, zpřístupnit diagnostická měření.

2) Na fotografii je zachyceno otevření Vašeho distribučního centra v Praze. Oč se jedná?

Distribuční centra nepovažujeme za obchody či sklady, jsou srdcem života naší firmy v daném regionu. Důležitým zdrojem informací, místem, kde se naši příznivci setkávají, čerpají zkušenosti, nakupují.

Praha jako hlavní město si zaslouží dvě distribuční centra, to na Žižkově bude obsluhovat i německy mluvící trhy. Celkem totiž působíme v devíti evropských státech.

3) V nabídce máte 3 druhy výrobků – doplňky stravy, kosmetiku a čisticí prostředky. Který sortiment je pro Vás nejdůležitější?

Význam má kompletní sortiment, také kosmetika je přírodního původu, čisticí prostředky jsou biologicky odbouratelné a šetrné k přírodě. Ovšem prioritně se klienti zajímají o finské přírodní doplňky stravy – nabízíme jim téměř 100 přípravků, které splňují výrobní normy GMP a při pěstování rostlin plní podmínky GAP. Lidem pomáhají a mě těší, že díky tomu se nám daří naplňovat slogan „Finclub pečuje o vaše zdraví“.

4) Jste rodinná firma – v čem vidíte přednosti a nevýhody rodinného podniku?

Největší výhody vidím ve velmi přátelské atmosféře a etice. Srdečné klima přesahuje management, dotýká se všech zaměstnanců a osobní vazby panují i mezi našimi obchodními spolupracovníky či dodavateli. Díky těmto vztahům ve firmě panuje důvěra a vstřícnost. Ochota pomoci zákazníkům převyšuje ekonomické cíle. Jsem přesvědčen, že právě tento osobní přístup ke klientům je hnacím motorem našeho růstu. Nevýhody moc nevidím, snad jen tíha zodpovědnosti za čtyřicet tisíc aktivních a loajálních členů Finclubu.

Ing. Hampl

Facebook komentáře
Tags