Tipy volejte: 773 693 460, pište redakce@prazsky-zpravodaj.cz
07/23/2017

Je, nebo není Dotykačka firmou Andreje Babiše?

Nově vyhlášená soutěž má ukončit spekulace. Ten, kdo doloží jakékoli majetkové propojení ministra financí s druhým největším hráčem na trhu pokladních systémů, vyhraje cestu kolem světa pro dvě osoby v hodnotě 2 000 000 Kč a další milion navrch jako kapesné.

“Babišova cesta kolem světa” s tímto marketingovým tahem vyrazila proti konkurenci společnost Dotykačka, do 1.března zbývá necelým 15dnů, jedná se tedy o velice zajímavý způsob jak o sobě dát vědět…

„Vyvracet pořád dokola obvinění, že jsme Babišova firma, byl boj s větrnými mlýny. Proto jsme se rozhodli postavit se výzvě čelem. Stále trváme na tom, že s Andrejem Babišem, jeho firmami ani příbuzenstvem Dotykačka nemá nic společného. Pokud však někdo do konce února přinese důkaz o opaku, vyšleme ho na 26denní cestu kolem světa,“ uvádí manažer komunikace Dotykačky Michal Wantulok.

Společnost soutěž vyhlásila prostřednictvím Facebooku a webových stránek. Propagovat ji bude online bannerová kampaň.

Nástavba slevové kampaně?

„Soutěž částečně navazuje na aktuální slevovou #sorryjako kampaň. Ať už tím, že slovy ‚sorry jako’ se omlouváme, že slibovanou cenu nejspíš nikdo nevyhraje, nebo tím, že jako kompenzaci nabízíme slevu 41 procent na veškeré hardwarové vybavení,“ přibližuje marketingový ředitel Dotykačky Rudolf Sehnal.

Dotykačka s.r.o. vznikla z dynamicky se rozvíjejícího start-upu v roce 2015 a v současnosti je společnost jedním z lídrů na trhu poskytovatelů pokladních řešení v České republice zaměstnává na šest desítek zaměstnanců a obsluhuje zhruba přes 5 000 uživatelů.

Facebook komentáře

Šéfredaktor webu Pražského Zpravodaje