Tipy volejte: 773 693 460, pište redakce@prazsky-zpravodaj.cz

Druhý ročník charitativního projektu Pařížská dětem začíná, pomůže handicapovaným

Nadační fond Be Charity se i v letošním roce spojil s butiky z pražské luxusní Pařížské ulice, aby zajistil finanční pomoc pěti konkrétním dětem s komplikovaným postižením. Druhý ročník tohoto charitativního projektu potrvá do 21. června 2018. 

Projekt Pařížská dětem navazuje na úspěšný rok 2017, který umožnil rozdělit mezi handicapované děti celkem 369 010 Kč. Stejně jako v minulém roce budou partnerské obchody odvádět po dobu trvání projektu předem stanovenou částku z každého realizovaného prodeje, přičemž společnosti Carollinum, LBM a Literix Group přispějí z každého zakoupeného produktu 50 Kč.

Podílet se na této dobročinné akci tak může úplně každý. Stačí jen navštívit některý z vybraných butiků a pustit se odvážně do nakupování. „Luxus je v očích mnohých marnotratnost, pokud ale dopomůže handicapovaným dětem k nákladným rehabilitacím, pak díky za každého marnotratníka,“ dodala Bára Nesvadbová, zakladatelka Nadačního fondu Be Charity.

Získané finanční prostředky budou bezezbytku použity na úhradu rehabilitací a cvičení důležitých pro vývoj dětí s komplikovanými postiženími, která vznikla jako důsledek úrazu, náročného porodu nebo onkologického onemocnění. Terapie, které je vhodné obvykle opakovat dvakrát až třikrát do roka, stojí v průměru 50 000 Kč.

Iniciátorkou projektu je majitelka společnosti Carollinum a členka správní rady Nadačního fondu Be Charity Tamara Kotvalová. Záštitu nad akcí převzala Barbara Nesvadbová a také úspěšná topmodelka Hana Soukupová, která se osobně zúčastnila slavnostního zahájení projektu.

Na akci nechyběl také Martin Janna, manažer butiku Carollinum a syn Tamary Kotvalové. „Od začátku bylo mým přáním udělat z tohoto projektu tradiční událost, která bude dětem pomáhat dlouhodobě a pravidelně.

Věřím, že druhým ročníkem jsme tuto myšlenku jednoznačně podpořili a v dalších ročnících se bude okruh našich partnerských obchodů dále rozšiřovat,“ uvedla Tamara Kotvalová.

Partnery projektu jsou:
LBM (Valentino, Tod’s, Bottega Veneta, Pařížská 17, The Brands, Diesel, Audemars Piguet, Breitling, Ermenegildo Zegna), Literix (Dolce & Gabbana, Hogan, Salvatore Ferragamo, Brunello Cuccinelli), Carollinum (Montblanc, Patek Phillipe, Rolex, butik Carollinum), Prodes a butiky Beata Rajská, Tatiana,

Facebook komentáře