Tipy volejte: 773 693 460, pište redakce@prazsky-zpravodaj.cz
07/23/2017

RECENZE: Nízký Tlak

Tentokrát nás autorka zavede do světa tornád, vražd a nerozluštěných tajemství. Nebude scházet napětí, složité rodinné vazby a samozřejmě jiskřivé popisy důvěrného sbližování. Spadá dílo Brownové mezi zajímavé detektivní příběhy, nebo brakovou červenou knihovnu?

Bellamy bylo pouhých dvanáct let, když její starší sestra přišla násilně o život. Po letech nezodpovězených otázek se rozhodne postavit minulosti čelem a svůj žal ventiluje tvorbou literárního díla. Bellamin život však nenachází vytouženého klidu, stává se terčem anonymního útočníka. Na scénu v tu samou chvíli vstupuje bývalý partner oběti. Je jeho pomocná ruka nezištným činem nebo se jedná o vypočítavý zákeřný tah? Komu Bellamy svou knihou způsobila nepříjemnosti a proč?

Sandra Brown píše dvě verze knih. Kratší, jednoduché romantické novely, nebo napínavé detektivní vyprávění. Tento besteseller rozhodně nepatří k nudným karlekýnům! Příběh je napínavý, má logiku a spád, dokáže čtenáře zaujmout komplikovanou rošádou rodinných vztahů, živelnou katastrofou a přiměřenou dávkou milostných scén. Od začátku do konce jste nuceni obracet stránku za stránkou, umíráte zvědavostí a jako bonus – rozuzlení zápletky naleznete až opravdu na samotném závěru.

Sandra Brown již v předešlých románech předvedla svůj brilantní vypravěčský um. Čtenáři, kteří mají s autorkou zkušenosti, nemusí váhat. Ti, kteří jsou Brownovou nepolíbení, mohou knihu vyzkoušet. Nízký tlak je ideálním startovacím thrillerem, díky němuž si utvoříte dokonalý obrázek o autorčině tvorbě. Za sebe mohu pouze vřele doporučit.

Autor: Sandra Brown

Žánr: Román, Thriller

Nakladatelství: Ikar